Alla inlägg den 13 april 2009

Av Eva - 13 april 2009 21:03


I dag har jag i stort sett bara legat i soffan. Jag kände direkt på morgonen att det skulle bli tungt i dag. Knäna värker i stort sett konstant och muskelsmärtorna slår till lite överallt i kroppen med ojämna mellanrum. Tröttheten gränsar till illamående och maten smakar absolut ingenting. Trist! Så det blev faktiskt en liten sovstund mitt på dagen, trots att jag inte ville det egentligen.

 

Jag har ändå lyckats frisera två av familjemedlemmarna. J behövde få sitt 3 centimeter långa hårsvall klippt. Fascinerande vilket tjockt hår han har med tanke på den aktningsvärda åldern.

 

M fick ny, mörk färg på sina blonda hårrötter. Tänk att hon inte kan förlika sig med sin egen fina hårfärg. Suck! I morgon ska hon börja på sin prao-plats, så jag förstår att hon ville fräscha till sig. Hoppas att det ska fungera bra för henne i bokhandeln, där hon ska vara i två veckor nu.

 

Rapporten från altanbygget säger att det går framåt, men inte riktigt så fort som jag trodde. Däremot kommer det att bli väldigt fint. Min käre J är faktiskt otroligt duktig på att bygga så att det blir både snyggt och ordentligt gjort. (Och tänk att jag skrev något som bara var snällt och inte ironiskt alls.)


Ovido - Quiz & Flashcards